werk zit erop! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu werk zit erop! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

werk zit erop!

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2006 | Portugal, Portimão

zo mensen, het werken zit er zo goed als op! hier en daar nog wel wat klus werkzaamheden, maar de aankomende 2 weken geen gasten (behalve dan mijn eigen gast, collega suus!) en de week daarna mijn eigen kuurweek!
he emiel, leuk te horen van je! we gaan zeker even contact opnemen als ik terug ben, al kan ik je nog niet al te veel vertellen over portugal want de meeste tijd breng ik toch hier op het terrein van conmigo door.... en jacqu en ander pers.van plato, fijne vakantie allemaal en tot gauw, want voor je het weet is het alweer eind aug.

vandaag een luie dag gehad! beetje gesport vanmorgen en daarna alleen maar aan het zwembad gehangen! ok, tussen door nog wat gegeten maar verder weinig te melden vanaf hier! zal nog wat foto's plaatsen van excursies met gasten van de afgelopen weken! ik hoop jullie weer snel te spreken amigos!! kus voor iedereen!

  • 20 Juli 2006 - 06:38

    De Parre:

    Wat zijn wij jaloers op jou luie dagen!
    Nog veel plezier die laaysye maand!

  • 22 Juli 2006 - 08:24

    Miletta:

    Lin, wij zijn weer terug van weggeweest. Huis verkocht. En jij nog steeds daar... Enjoy it! Heb nog geprobeerd Ed te overtuigen dat ik echt zo'n weekje Portugal met een hoog Linda gehalte nodig heb maar hij trapte er (helaas) niet in. Is dit een eenmalig iets of zit er een vervolg in volgend jaar? Voor nu nogmaals geniet maar dat gaat wel lukken zie ik.
    Kus,
    Mi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 8852

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: