en kleur is..... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu en kleur is..... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

en kleur is.....

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2006 | Portugal, Portimão

poepbruin!!
dus dat valt mee, toch? het is alleen wel wat aan de dunne kant, maar ja, dat kant ook niet anders als je alleen maar sap krijgt, komt het er ook als sap uit!
maar ik zal jullie niet verder lastig vallen met smerige details, ik kan beter vertellen hoe geweldig de massage was die ik zojuist heb mogen ontvangen!
tijdens mijn voetreflex kwam aan het licht dat er veel spanning staat op de bovenarmen, dus toen marleen die beet greep, was dat heel pijnlijk, maar gelukkig was de rest zeer ontspannend en voel ik me zelfs een beetje high!!
heerlijk!
en daar kan ik nog lekker lang van nagenieten, want de rest van de dag staat er weer luieren op het programma! en dat is precies wat ik ga doen: luieren!
dus tot later dan maar weer!

ps: ontbijtsapjes zijn lekker, maar de middag en avondsapjes:blegggg!!!! effe doorbijten, figuurlijk dan!

  • 03 Augustus 2006 - 16:53

    Gerda:

    Hai Lin, lekker praatje zeg,ik dacht dat je zelf poepbruin was, hahaha maar ben blij dat je je er lekker bij voelt.
    En lekker luieren, mmm, niet verkeerd.
    Veel plezier!!!!!!
    Groetjes van Gerda.

  • 03 Augustus 2006 - 18:13

    Annemiek:

    Jahaa, dat dacht ik ook, dat het de kleur van je velletje was. Zokke vieze praat toch van jou.
    Die spanning in je bovenarmen komt zeker van de massages die je zelf hebt gegeven in de tijd dat je er werkte.
    Geniet er lekker van en we zien je straks helemaal schoon weer terug.

    Groetjes,

    Annemiek
    PS wil je ook mijn kleur weten?

  • 04 Augustus 2006 - 07:54

    Miletta:

    Heb 's ff die site van Conmigo doorgekeken. Ga jij in het september ook weer? Dan wil ik wel met je mee...:-)

  • 04 Augustus 2006 - 18:30

    De Parre:

    Kan niet afwachten om het resultaat van al die sapkuren weer in levende lijve te mogen ontmoeten!

    dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: