sapvasten.... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu sapvasten.... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

sapvasten....

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2006 | Portugal, Portimão

dinsdag, 1 augustus
eerste dag van de kuur, valt mee, vanmorgen kregen we na de meditatie en yoga les, nog een ontbijt: fruitsalade met een sausje van dadels en abrikozen.
heerlijk! en moet zeggen dat het aardig vult, want ik ben al vanaf woensdag vorige week aan het afbouwen, dus brood wordt er al een tijdje niet meer gegeten....
dus vanaf woensdag al geen brood meer, geen aardappelen, geen pasta, geen koffie(dronk ik toch al niet...)geen zwarte thee, geen vlees(eet is al niet meer sinds ik hier in portugal ben!)geen alcohol (die is lastig, zo'n glaasje vino verde of rose smaakt toch altijd wel heel lekker bij 'n ondergaande zon....)en over 2 dagen zelfs geen rijst, groente en fruit meer!! dan alleen nog maar sap!
ik denk zelf dat ik er wel goed doorheen kom, zoveel "gif" kan er niet in mijn lichaam zitten (op de alcohol na dan...)!!
maar we wachten het af! de hoofdpijnen schijnen de 2e sapdag te komen en voelen als een kater (gelukkig weet ik hoe dat voelt, ben ik er op voorbereid!)en daarna moet ik me als herboren gaan voelen...
val wel ook af denk ik, heb nog niet op een weegschaal gestaan hier maar de broeken zitten iets losser en ik heb al 2 dagen diaree dus het moet eraf vliegen!!!
de luxe kamer bevalt me wel prima, die hoort er ook bij! ik zit nu dus niet meer in mijn blokhutje, maar heb kamer 1 gekregen, met aupingbed, heerlijk!! en badkamer op de kamer!! ook zo'n luxe!! vanmorgen alleen nog niet gebruikt, want de douche was in de gezamenlijke badkamer, waar we elke ochtend een kneipse begieting krijgen (afwisselend warme en koude douche!)heerlijk wakker worden is dat! alleen zelf zou ik niet zo snel een koude douche op mijn hoofd zetten, dus het is maar goed dat marleen dat doet met de slang!!
verder vandaag weinig actie! vanmiddag een intake-gesprek met voetreflex en verder beetje luieren bij her zwembad voor de afwisseling (heb ik nog niet zo vaak gedaan gelukkig!!)
en dan kijken wat morgen weer gaat brengen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: