Vakantie!! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu Vakantie!! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

Vakantie!!

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2006 | Portugal, Portimão

ja, ja, ik weet het, het is 9 weken vakantie voor mij, zo in portugal, maar afgelopen week was toch wel weer effe echt vakantie!
Na al die groepen mensen nu effe helemaal niemand en de bazen waren ook van huis (arthur en marleen hebben afgelopen week een cursus portugees gedaan in Porto!) dus het rijk alleen!
en collega Suus op visite, dus leuke dingen doen, dat was het motto!
en dat hebben we gedaan! heerlijk genoten van de faciliteiten hier aanwezig bij het huis en uiteraard ook weer een paar keer naar het strand, want de portugese kust blijft mooi! verder hebben we nog een kano-tocht op zee gedaan, ook leuk! vooral als Suus 2 meter van het strand verwijderd zegt dat ze alvast maar uitstapt, wat je dus nooit moet doen in een kano, want dan gaat ie om! en dus lag lin met pet en al onderste boven in de kouwe zee.....
heb er nu nog blauwe plekken van!!
verder nog een downhill fietstocht gemaakt, dan zie je wat van Portugal, echt mooi!! zit je hier al een week of 6 en pas dan zie je de omgeving, maar goed, ik heb het in ieder geval gezien!
en verder ook weer eens een keer uit geweest met veel wijn, sangria, en irish coffee.... geen hoofdpijn de volgende dag!! dus al met al een lekker weekje!
maar helaas, het zit er weer op en nu is het dan zo ver, ik mag er zelf aan geloven... ik ga sapvasten!
ik probeer regelmatig een verslagje door te laten komen, over hoe de groente sapjes smaken, welke kleur mijn diaree heeft, hoe erg de hoofdpijn is en veel ik afval!!
dus tot later dan maar weer!

  • 01 Augustus 2006 - 09:58

    De Parre:

    Beste Linda,
    laat de kleur van je diaree maar zitten hoor en veel sterktemet je sapkeur en alles!
    dikke x van de Parre

  • 01 Augustus 2006 - 13:30

    Monique:

    Als jij je kleur laat weten, dan doe ik dat ook hoor.....

  • 20 Augustus 2006 - 17:43

    Angelique:

    Hoi Linda,

    hoe zo vasten, waar moet er bij jouw wat af dan?

    groetjes Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8854

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: