Kater! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu Kater! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

Kater!

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

05 Augustus 2006 | Portugal, Portimão

nou mensen, zo vies zijn die praatjes toch niet!? ik heb jullie namelijk nog niet verteld hoe het ging na de klisma, maar als jullie maag het niet kan verdragen, zal ik dat maar laten!
die klisma kwam trouwens net op tijd! het kan namelijk de ontgiftingsverschijnselen erg doen afnemen en ik had me toch een rotochtend gister! alsof ik een mega kater had, zo-een dat je eerst 3 cocktails drinkt, daarna aan de rose gaat en tot slot nog tot de late uurtjes bier hebt gedronken met hier en daar een flugel! zo'n kater dus!!
om half 6 rillerig wakker worden en op de wc gaan zitten en niet goed weten welke kan voor moet: de billen op de pot of het hoofd erboven....
nou zat er helemaal niets meer in het lijf van mij, dus het maakte niet veel uit welke kant, maar het leek me toch veiliger daar maar te blijven zitten, rillend van de kou met zweet op je voorhoofd en straaltjes langs je rug! waar doe je het allemaal voor! vraag je je op zo'n moment af!
nou, voor het strakke lijf wat ik nu heb, het pukkelloze hoofd en het heerlijke schone gevoel wat ik nu ervaar (ik zie er bijna tegenop weer te gaan eten, het idee dat je er weer allemaal "rommel" instopt)
maar goed, het was dus even een zware morgen gister, maar na de kneipse begietingen en de yoga les knapte ik al een stuk op en toen nog de 4-hands-massage...
wat een weelde is dat! door 2 mensen tegelijk gemasseerd worden, met heerlijke muziek, geuren en geluiden op de achtergrond, daarvan raak je even in een andere wereld! het raakt je ook emotioneel, zeker toen de cd-speler "Ave Maria" langs liet komen, toen had ik het even niet meer en moest ik een traantje laten. dit schijnt heel normaal te zijn bij zo'n massage, omdat je hersenen in de war worden gebracht doordat je de handen niet meer kunt volgen (te veel en te snel). Je geeft je dan over aan het gevoel en dan kunnen emoties naar boven komen. ik was weer even terug bij mijn ouders en dat moest er blijkbaar even uit. gelukkig zijn arthur en marleen hele lieve mensen, dus het kwam helemaal weer goed! en nu voel ik me beter dan ooit!
en vanavond krijgen we weer eten!! jawel, een fruitsalade! yahoo! dat wordt feest!! het vasten is dan gebroken en ga ik weer opbouwen. vanavond een voorlichtingspraatje over deze opbouw, kijken wanneer ik weer een ijsje mag eten of een rose mag drinken.... als ik het namelijk te snel doe, kan ik daar nog aardig last van krijgen.... maar een heerlijke salade met een klein visje van de grill zou nu al een traktatie zijn!!mmmmmmmmm
dikke kus en tot gauw! ik kom woensdag 16 augustus weer thuis!!

  • 05 Augustus 2006 - 18:18

    De Parre:

    Hou je taai!

    dikke X

  • 06 Augustus 2006 - 20:16

    Gerda:

    Ochossie Lin, vind het wel een beetje zielig voor je hoor en dan ook nog dat liedje.
    Sterkte he.

    Over een tijdje mag je weer lekker een roseetje en een biertje en een flugel om vervolgens weer een megakater te krijgen, hihihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: