wederom een kater! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu wederom een kater! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

wederom een kater!

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2006 | Portugal, Portimão

jawel, de sappenkuur overleefd! en tevreden! voelde me op en top fit afgelopen maandag, onze laatste kuurdag! alleen geestelijk dan, want lichamelijk was ik nog wat aan de slappe kant, maar ik zat strak in 't vel en ed kwam die dag, dus ik voelde me top!!
de salades aan het einde van zo'n week zijn heerlijk! wat kun je dan weer echt genieten van een aardbei of een blaadje sla! en het gekke is, of eigenlijk ook wel logisch, zodra je weer begint met eten, komt het honger-gevoel terug! 4 dagen geleefd op sap en de laatste dag heb je liever niets te eten dan zo'n heel glas sap naar binnen te moeten werken, maar als je dan eenmaal die maag weer aan het werk zet (met 1 aardbei en 1 kers), dan gaat ie een uur later weer om eten vragen! en ik moet bekennen, het heeft 3 dagen geduurd voor ik gewoon weer alles at! wel rustig begonnen, nog geen zuivel en alcohol, alleen groenten, fruit en wat vis. maar ja, als dan de kuur om is en je gaat gezellig uit eten met ed, frans en marijke, en de avond af sluiten in de jacuzzi met champagne, dan is het toch wel heel verleidelijk om weer gewoon mee te doen!
dus ik heb weer genoten van heerlijk eten en een heerlijk wijntje de afgelopen dagen!!
maar nu is het weer afzien.... en dat is niet omdat ik niet meer mag, maar ik heb er even geen zin meer in....
zoals jullie kunnen lezen was ed hier, mij op komen zoeken en we hadden er een geweldige week van kunnen maken.... hadden... want ed is voortijdig vertrokken! hij zag het niet zitten met mij en om ons zelf niet langer voor de gek te houden is ie eerder dan gepland terug naar huis! ik heb 'm op zijn verzoek vandaag naar het vliegveld gebracht! ik zag het toch echt zitten nu met ons! maar ed niet, een gevoel zegt ie, er over praten ging niet echt. dan houdt het op! en nu is het echt op! over! ben er klaar mee! 't is effe kut dat ik hier nu een paar dagen alleen moet zitten, maar zodra ik thuis ben, gaat linda weer vrolijk verder met haar vrij"gezellige" bestaan! dacht dat ed de man van mijn leven was, maar ja, zoiets moet van 2 kanten komen en volgens ed ben ik ook de vrouw van zijn leven, maar nu even niet! helaas, later is te laat! maar goed, ik zie jullie snel allemaal weer, heb zin om naar huis te gaan, het is wel weer mooi geweest hier in het hete portugal! ik probeer morgen nog wat fotootjes erbij te zetten en dan spreek ik jullie later!
dikke kus!

  • 12 Augustus 2006 - 14:52

    De Parre:

    Ed weet niet wat hij mist!

    dikke X en tot de 17de of de dagen daarna

  • 13 Augustus 2006 - 10:31

    Monique:

    Lin, het opvangteam zit met smart op je terugkomst te wachten. Probeer nog effe te genieten van het mooie portugal en het heerlijke klimaat, want dat is straks verleden tijd he.

    Tot gauw!!!
    Monique

  • 14 Augustus 2006 - 06:04

    Simone:

    kop op Lin!! je hebt prachtige weken gehad, nog even genieten en terug in Holland wacht "de ware" toch wel op je!! anders kan je altijd nog naar Aussie komen...
    liefs, Simone

  • 14 Augustus 2006 - 09:00

    Emiel:

    Hey Linda,

    Ik had al even niet meer mijn mail gechekt dus ik had heel wat te lezen nu.
    Het doet je volgens mij wel heel erg goed daar in Portugal. Zowel het lijfie als het koppie. Wel goed om te lezen.
    Nog kort nieuws uit Nederland:
    - Emiel gaat met Esther samenwonen :-)
    - het weer is hier niet zo goed meer als in Portugal
    - het nieuws is ´komkommernieuws´......als ik jou was zou ik maar snel weer iets boeken haha
    - het is bijna tijd voor Lowlands (haal je nog net als je terug bent haha)

    kort nieuws ZA
    - Chuck heeft eindelijk vakantie en is voor 4 weken naar Malawi

    Goede reis terug.

    Groetjeees,
    Emiel

  • 20 Augustus 2006 - 17:57

    Angelique:

    Lieve Linda,

    Jammer om Portugal zo af te ronden, maar de Parre(ik weet niet wie het is) heeft helemaal gelijk!!!

    groetjes Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: