weekendje vrij! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu weekendje vrij! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

weekendje vrij!

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

09 Juli 2006 | Portugal, Portimão

He Henk, leuk van je te horen! toch wel jammer dat jullie hier niet konden komen, hopelijk volgend jaar, echt een aanrader!

zo, dat was even persoonlijk, verder weer even een algemeen verslag van het zware leven van linda in portugal:
wel wat moeilijk vandaag, dat typen na zo'n zeiltocht.... we hadden weinig wind vandaag en daardoor veel deining en dus is het nu net of ik nog op de golven zit, het beeldscherm gaat steeds op en neer....

vandaag dus weer gevaren met Ankie op haar boot Nomas. We zijn een weekendje vrij, zo tussen 2 groepen in en ze had ons uitgenodigd mee te gaan varen! daar zeggen wij geen nee tegen!

ja, een weekend vrij! het was best hard werken vorige week, maar het was een leuke groep dames, dus het was niet vervelend. het is meer de hitte die nu de vermoeidheid naar boven haalt! juli en augustus zijn de warmste maanden in portugal en dat begin ik nu al aardig te merken. gelukkig koelt het 's nachts aardig af, dus die broeierige nachten zoals jullie die in nederland hebben, heb ik gelukkig niet, maar overdag moet er toch echt een tandje terug!

ben benieuwd hoe volgende week gaat verlopen, dan zijn er maar 5 gasten... het is "gezond en lekker" eten-week dus de mensen zullen geen ontgiftingsverschijnselen krijgen en waarschijnlijk wat meer energie hebben, dus voor mij en Marijke (de nieuwe pilates juf) een schone taak de groep vitaal te krijgen of houden! weer een nieuwe uitdaging! zo is elke groep weer anders met niet te voorspellen groepsprocessen! zo was de vorige groep zeer actief en saamhorig, maar tijdens zo'n detox lopen velen tegen hun zwakke punten en lichamelijke beperkingen op waar je allemaal rekening mee moet houden. en de aankomende groep zijn weer 5 individuen en dan is het toch maar weer afwachten of het klikt en wat ze willen doen! maar daar komen we wel weer uit!

volgende week is trouwens ook gelijk mijn laatste werkweek! daarna 2 weken vrij, dan komt collega suus nog even een weekje langs en daarna ga ik zelf een week kuren.... ben benieuwd ! hoop dat dan het draadloze netwerk inmiddels werkt zodat ik jullie elke dag op de hoogte kan houden van de kleuren van mijn sapjes en ontlasting daarop volgend....

daarna nog een weekje oppas voor het huis en dan zit het er alweer op... dan ligt er weer een nieuwe uitdaging thuis te wachten!! ik hou jullie op de hoogte!

ps: als jullie iets persoonlijker willen mailen, dan kan dat via lindaopreis2004@hotmail.com

  • 10 Juli 2006 - 12:27

    Jacq (plato):

    Hey Lin,

    Alles goed zo te lezen in het mooie portugal!
    Hier gaat alles toppie nu ook steeds mooi weer dus wat willen we nog meer die luis van een Frank heeft de pool gewonnen he en ik ben tweede nou daar hebben we wat aan maar hij is zoals je begrijpt er erg content mee ha ha
    nou voor wim en mij is het aftellen ook begonnen hij gaat 4 dagen eerder op vakantie dan ik maar die vier dagen red ik ook nog wel hoewel als ik zo naar de prachtige foto's van je kijk wil ik eigenlijk nu al maar ja .

    nou vrouwtje geniet (en werk ze) ik zal voor de vakantie nog wel wat van ons laten horen

    groetje het team van Plato
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Juli 2006 - 18:17

    Monique:

    Lin, ik hoef echt niet te weten hoe je ontlasting eruit ziet hoor..... ;-)

  • 11 Juli 2006 - 11:42

    Ruben:

    Hey Linda, het lijkt me echt verschrikkelijk daar! Ik heb met je te doen hoor. Probeer het beste ervan te maken. gr. Ruben

  • 12 Juli 2006 - 13:15

    Emiel:

    Hey Linda,
    Super hoor, ik krijg ook weer de reiskriebels als ik dit lees. Ik ga volgend jaar trouwens ook naar Portugal. Ik bel je nog wel voor wat reistips als je terug bent.
    Oh ja, ik weet niet of je het al wist maar anders wel leuk om te weten; in Valley View heeft gezinsuitbreiding plaatsgevonden. Dochter ´Bloem´
    Geniet er nog van en kuurze.
    Greetz
    Emiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 8852

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: