eindelijk foto's!! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu eindelijk foto's!! - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

eindelijk foto's!!

Door: Linda Tol

02 Juli 2006 | Portugal, Portimão

hallo luitjes!

he, he, eindelijk wat foto's!! kunnen jullie eindelijk zien hoe goed ik het hier heb!
even een kleine toelichting bij de foto's:
er zitten wat foto's bij van mij kamertje en het uitzicht wat ik heb over het terrein. Het uitzicht wat ik heb over het portugese landschap heb ik maar weggelaten om jullie niet al te jaloers te maken....

verder is de witte vila het huis waar de gasten verblijven. en op de foto waar ik uit eten ben met suus kunnen jullie ook onze kok zien (specialist in rauw voedsel!), helen! moest even aan haar wennen, maar nu kunnen we heel goed samen! gezellig!

verder zien jullie ook een foto's van jacco burger en danielle! jacco is een neef van suus en die kwamen we dus tegen in Lagos in de haven, waar ze lagen met een catamaran waarop ze als crew vanaf curacao hebben gevaren naar hier!! kan geen toeval zijn dat we die hebben ontmoet! suus slaapt daar nu haar laatste dagen in portugal, omdat wij hier weer gasten hebben....

en de foto van de jetset-suus en lin aan het roer is genomen tijdens een boottocht op de Nomas, van de nederlanders Ankie en Cees. zij gaan boottochten aanbieden aan onze gasten en suus en ik mochten even een dag uitproberen of het wat was! helemaal top dus!! kijk maar naar de foto van de portugese kust genomen vanaf de boot: "prive"strand!!!

verder gaat het hier goed, deze week zit het weer helemaal vol met 15 gasten, volgende week is het wat rustiger... daarna is er een week tussen uit gegooid en heb ik vrij van 18 tot 30 juli. 31 juli ga ik dan zelf sappen en daarna nog een dikke week op het huis passen (helemaal alleen.....:-(...)

maar genoeg te doen, dus ik vermaak me wel!! nou tot later dan maar weer!! kus

• 02 Juli 2006 - 12:08

Sjaak:

Het ziet er skitterend uit. Je hoeft niet bang te zijn dat we jaloers zijn hoor. Hier is het op dit moment ook lekker warm en vanmorgen raakte ik met de racefiets in Volendam verzeilt: daar is het óók mooi !

• 03 Juli 2006 - 07:10

De Parre:

geweldige foto's en wij zijn helemaal niet jaloers of zo!

dikke X

• 03 Juli 2006 - 18:02

Angelique:

Hoi Linda,

Nou jij vermaakt je voorlopig wel weer zie ik. Geniet ervan!

groetjes Angelique

• 05 Juli 2006 - 18:10

Annemiek:

Leuk om te zien waar je nu bent en lekker dat je het zo naar je zin hebt. Je ziet er gezond en gelukkig uit.
    Maar we missen je wel hoor.

• 06 Juli 2006 - 06:50

Gerda(zus):

Het is daar wel erg mooi hoor, gelukkig is het hier nu ook lekker warm. Doe rustig aan en geniet mer maar van. groetjes x
    Gerda

• 09 Juli 2006 - 15:56

Henk:

Ziet er allemaal perfect uit. Zo`n boottchtje met jou zo achter het roer lijkt me wel wat. Kan ik als volleerd schipper ook gelijk effe beoordelen, of je behalve alleen een erge goeie en lieve trainster, ook een beetje kan varen.haha. Veel plezier verder, geniet ervan, en we missen je bij de trainingen. gr. Henk.