site van Conmigo - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu site van Conmigo - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

site van Conmigo

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

16 Juni 2006 | Portugal, Portimão

Voor geinteresseerden, kijk even op www.conmigo.nl, dan zien jullie alvast wat foto's en daarop kunnen jullie ook zien welke weken er nog vrij zijn, mochten jullie zin hebben wat tijd bij mij door te brengen.
Volgens mij zijn er nog plaatsen in de "gezond & lekker eten" weken, dus geen strenge sappen en klisma's maar gewoon lekker relaxen en gezond doen voor een week (daar zit zelfs een wijntje bij, dus dat moet toch te doen zijn!!)
tot later, kus

  • 20 Juni 2006 - 11:41

    GErda:

    Hai Lin, sjonge jonge ziet er prachtig uit daar zeg, leuke site ook.
    Ik zou zo heen willen met Jack, gezellig in de "gezond & lekker eten"club en daarna in de klisma club, hahaha. Veel plezier he, groetjes van Gerda.

  • 20 Juni 2006 - 17:47

    Monique:

    Dat gezond en lekker dat ben ik hier al aan het doen, dus daarvoor hoef ik niet naar portugal. En een klisma is ook niet aan mij besteed. Maar als ik die omgeving zie...mwoh !!! Niet verkeerd.
    Leuk om te horen dat het goed gaat, en dat je gelukkig bent daar. Je komt toch nog wel terug he!!!

  • 21 Juni 2006 - 12:32

    Tessa:

    Hé Lin, bevalt het nog een beetje daar? Wat een leuke site zeg. Ik had hier nog nooit van gehoord. Veel plezier nog dikke x

  • 25 Juni 2006 - 12:08

    Linda De Moes:

    hoi lin, ziet er geweldig uit allemaal.kan het nu al raden dat het een tijd wordt om niet te vergeten.heb je ook een emailadres of alleen deze site? laat het me even weten.heel veel (werk)plezier op portimao!...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 8836

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: