aankomst in een waar paradijs... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu aankomst in een waar paradijs... - Reisverslag uit Portimão, Portugal van lindaopreis - WaarBenJij.nu

aankomst in een waar paradijs...

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2006 | Portugal, Portimão

Naast de berichten die ik per email verstuur, hou ik een "dag"boek bij, of eigenlijk meer een logboek waarin ik zo nu en dan mijn bevindingen in kwijt kan. Het eerste moment is daar gister in genoteerd, een moment van gelukzaligheid!
Want geluk was toch wel het gevoel wat ik over mij kreeg toen ik daar na aankomst (vlucht is goed gegaan en treinreis was ook zo gepiept; ontvangst door Arthur en Marleen en de groep die dezelfde dag weer zou vertrekken, was heel hartelijk en warm!)maar goed, het gevoel dus wat ik toen had,toen ik 's middags met mijn derriere (schrijf je dat zo?)in een hangmat lag te lezen, overigens een derriere die nog iets te groot is voor de kleine nieuwe bikini-broekjes die ik voor deze reis heb gekocht, maar dat komt wel goed hier! dat gevoel was top!
Daar lig je dan, op een blakke woensdag middag, voor mijn eigen houten huisje met het zwembad voor mijn neus, een uitzicht op een vallei en de villa achter mij met de prachtige bloeiende tuin om mij heen, met het vooruitzicht dat ik hier 9 weken van mag genieten!
De sfeer is relaxed, alhoewel ik straks, als er groepen zijn, vast zit aan een strak schema, maar dat went wel weer!
Ik ga een koppie doen met Arthur en Marleen, zij komen net uit het zwembad.Daarnaast is het ook een beetje flauw jullie al dit moois voor te schotelen terwijl jullie gewoon moeten werken... dus tot later dan maar weer!
mocht het jullie gerust stellen, het is hier ook bewolkt....
kus, linda

  • 15 Juni 2006 - 10:43

    De Parre.:

    Jouw derriere in een te klein bikinibroekje?
    Heb je daar geen foto's van?
    Veel plezier en we denken elke dag aan je!

  • 15 Juni 2006 - 11:11

    Marga:

    Hee,hoor es, jij met je mooi-weerberichten.. Wil je ons niet zo kwellen !!!
    Nou ik ga dus weer geopereerd worden aan me voet. Hee, zet hem op. groetjes Marga

  • 16 Juni 2006 - 07:33

    Miletta:

    Heeft die toko van Arthur en Marleen een site? Kunnen we een nog beter beeld krijgen dan we al hebben door jou! Wilde nog wel vragen of je naar Frankrijk wilde komen als 't je daar niet aanstond. Maar dat hoeft (helaas) dus niet meer... :) Nogmaals geniet er lekker van, zou ik ook doen als ik in jouw slippers stond. Zoen,
    Miletta

  • 16 Juni 2006 - 09:26

    Sander (icova):

    ziet er allemaal veel blovend uit.

    wanneer komen de mooie fotos?

    Sander

  • 21 Juni 2006 - 06:35

    Gerda En Astrid:

    Hoi Lin wat een mooie site. We worden wel een beetje jaloers van al dat moois maar toch heel veel plezier en misschien komen we wel even langs. Werk ze, dat doen wij ook zie je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Portimão

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 8843

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: