laatste bericht uit holland - Reisverslag uit Volendam, Nederland van lindaopreis - WaarBenJij.nu laatste bericht uit holland - Reisverslag uit Volendam, Nederland van lindaopreis - WaarBenJij.nu

laatste bericht uit holland

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2006 | Nederland, Volendam

het laatste bericht vanuit een tropisch holland, wat een hitte hier! acclimatiseren hoeft straks niet meer, dat heb ik hier al gedaan!
afgelopen weekend hier en daar afscheid genomen van mensen, maar gelukkig was het niet in een bedroefde sfeer, het was eerder feest!! hummm, dat zet me ineens aan het denken.....pas maar op, want voor jullie het weten ben ik weer terug hoor!! dus juich maar niet te vroeg!
nee, het was heel erg lief van jullie en alleen al om de feestjes zou je vaker lange tijd op reis gaan!!
nou, ik ga dit hollandse bericht stoppen, vanaf morgen zend ik vanuit portugal!!
Ate logo! (jawel, mijn eerste woordjes portugees!!)
kus, linda

  • 13 Juni 2006 - 19:43

    Miletta:

    Geniet er lekker van! Doen wij ook 1 juli in Frankrijk. www.mas-ladret.com
    Liefs,
    Miletta

  • 14 Juni 2006 - 07:16

    Sandra Keizer:

    Hai Linda, was helaas niet bij je feestje aanwezig maar zo te horen hebben jullie genoten. Veel plezier in Portugal, laat regelmatig wat van je horen. Ik vind het altijd heel gezellig om een emailtje van jou te ontvangen. Heb ik bijna het idee dat ik mee ben geweest. Tot snel, dikke kus Sandra

  • 14 Juni 2006 - 08:03

    Angelique:

    Bom dia Linda,

    Ben je goed aangekomen in Portugal? Veel (werk)plezier daar!Zelf net een weekje in Frankrijk gezeten, even van het goede leven genoten.

    groetjes Angelique.

  • 14 Juni 2006 - 11:54

    Eddy Van Roon:

    He meid heel veel plezier daar in dat hele vervelende land.
    Groeten ed

  • 14 Juni 2006 - 20:34

    Candy:

    He Lin, heb je misschien het mooie weer meegenomen naar Portugal??? Hier is het gewoon weer ouderwets koud en miezerig Hollands weer....
    Have fun en keep in touch,

    Candy,

  • 14 Juni 2006 - 20:33

    Roberto En Lia:

    Hai Lin, hopelijk ben je goed aangekomen en is het bij jou beter weer, je mist hier niks hoor.
    Geniet lekker daar en heel veel plezier.

    Liefs, Roberto, Lia en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 8851

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: