voorbereidingen - Reisverslag uit Volendam, Nederland van lindaopreis - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Volendam, Nederland van lindaopreis - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Linda Tol

Blijf op de hoogte en volg

27 Mei 2006 | Nederland, Volendam

hallo lieve mensen,
nog 2 weken te gaan en dan ga ik de zon opzoeken, want die regen hier kan me gestolen worden!! misschien een beetje flauw om het erin te wrijven, maar ik zag net op het nieuws dat het in portugal al aardig tropisch is....
niet dat jullie dan jaloers hoeven te zijn, want eigenlijk hou ik helemaal niet zo van die hitte, maar onder een parasolletje aan het zwembad moet het toch wel aardig uit te houden zijn!
om jullie mee te laten genieten van mijn bevindingen (en als jullie het echt niet meer kunnen verdragen, lees je de berichten gewoon niet) heb ik weer mijn site geactiveerd! nou tot over 2 weken dan maar!

  • 27 Mei 2006 - 20:50

    Ruben:

    HE Linda, spreek ik je nog voordat je weggaat? Anders wens ik je alvast veel plezier in portugal. Spreek je de taal al?

  • 28 Mei 2006 - 07:40

    De Parre:

    heb je nog een plekkie over in je koffer want ik ben die regen ook zat!

    dikke x van de parre

  • 28 Mei 2006 - 19:35

    Hans:

    Hoi lintje,1 geluk. Portugal vliegt er toch al in de 1/8 finale eruit en wel tegen dat koude,natte nederland.
    X

  • 29 Mei 2006 - 07:39

    Sandra Keizer:

    Natuurlijk wil ik op de hoogte blijven van je tropische avonturen! Heeft tenminste één van ons lekker weer. En misschien wordt het hier over twee weken óók wel lekker weer! Veel plezier en wie weet spreek ik je nog. Kus Sandra

  • 29 Mei 2006 - 19:11

    Monique:

    Smeer je goed in, want er schijnt een muggeplaag te zijn aan de kust van Portugal (dit zeg ik niet om de achterblijvers een hart onder de riem te steken.....of toch wel een beetje......).
    Spreek je.

  • 30 Mei 2006 - 06:19

    Nicht Simone:

    Leuk Linda, ik ga weer volgen hoeveel plezier je hebt daar in het zonnige Portugal!! Mocht er geen zon zijn, kan je altijd nog bij mij komen...!!

  • 02 Juni 2006 - 19:37

    Nicole:

    Hey meisje! Hier even snel een kort berichtje van mij. Long time no hear. Kan der op het moment niet meer van maken. Het ondernemersleven slokt me op, lange dagen, veel om over na te denken, te regelen, organiseren, ruzie maken met leveranciers en ga zo maar door. Ben blij wanneer ik s avonds in mijn bedje lig, om de volgende dag verder te gaan met waar ik gebleven was. Jij lekker bezig met de voorbereidingen van je tripje richting de zon. Doe je goed! Wanneer vertrek je precies. Ga ik je voor die tijd bellen....beloofd. Liefs en kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2006

laatste dag.....

12 Augustus 2006

wederom een kater!

05 Augustus 2006

Kater!

03 Augustus 2006

en kleur is.....

01 Augustus 2006

sapvasten....
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 8853

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: